Miért jó ha van hűségrendszerem?

Ha vállalkozásunkat szívvel-lélekkel csináljuk, -márpedig ha Ön ezt a cikket olvassa akkor ez így van- és őszintén megpróbáljuk kihozni belőle a legjobbat, pontosan tudjuk, hogy nem elegendő csak egy jelentősebb pénzbefektetés hozzá. A vásárlókkal történő minden érintkezésnek a folyamatos újravásárlás felé kell mutatnia. Az a fogyasztó, aki egyszer betért hozzánk jöjjön vissza újra, és ha lehet minél előbb.

Miért jó, ha van hűségrendszerem?

Célorientált és kreatív marketingkampányra van szükségünk, különböző akciók és kedvezmények segítségével. Az akciók, leárazások viszont nem biztosíthatják a folyamatos profittermelést, tehát szükséges az első vásárlókból visszatérő vásárlót generálni, szükségünk van a vásárlóink hosszú távú megtartására.

A SkyCred hűségrendszer ehhez nyújt folyamatos segítséget, és használata egy vállalkozás számára rengeteg előnnyel jár. A legelső, és legfontosabb célja, hogy segítsen megtartani a vásárlóinkat a nekik szánt hűségpontokkal, és szívesen járjanak majd vissza. A program segíthet a marketingkampány sikerességének továbbfejlesztésében, hiszen rávilágíthat a kedvezőbb megoldásokra és a kevésbé jövedelmezőbb kampányokra, amit érdemes kerülnünk. Könnyen elképzelhető olyan kampány, ami máshol kiváló eredményeket produkált nálunk kudarcba fulladt, és esetleg a más szakmában beakadt kampányok kis módosításokkal sikereket hozhatnak.

Mivel minden információt online felületen tárolhatunk, így átláthatjuk a

  • vásárlóink számát
  • rendszerességét

tudhatjuk a hűségrendszeren keresztül mire szükséges jobban odafigyelnünk. Rajta keresztül elemezhetjük a vásárlói szokásokat, és a nap bármely percében hozzáférhetünk az adatokhoz. Sőt, a reggeli nyitás előtt a tegnapi eredmények alapján akár megváltoztathatjuk az egész akciónkat, kedvezményeket.

Egyszerű az egész hűségrendszer felépítése, könnyű kezelni és mindez a saját üzletünk javát szolgálja. A programon belül képes a vásárlóinak kuponokat küldeni, hírleveleket és üzeneteket. Ráadásul a SkyCred rendszerben lehetőség van több üzlet kezelésére, különböző telephelyeken, ha vállalkozásában több üzlet működik, vagy több tevékenység zajlik egyszerre. Pofonegyszerűen készíthet kuponokat és küldhet hírleveleket vevőinek, ezzel is növelve vásárlási szándékukat az üzletében.

Ezenkívül a saját munkatársait, dolgozóit szintén regisztrálhatja a rendszerbe, így láthatja a napi munkavégzésüket. Nyomon követheti hatékonyságukat, hiszen az igazán sikeres üzlet elsősorban a munkáját megfelelő módon végző értékesítő munkatárs hozzáállásán múlik.

Mindezekkel az előnyökkel tudunk segíteni az üzletének sikerességében, a továbbiak az Ön döntésén múlnak. További részletesebb információkért keressen bennünket, kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal!

2016-09-13T22:44:47+00:00